Održivost u Henkelu

Predanost vodećem položaju na polju održivosti duboko je ukorijenjena u naše vrijednosti. Održavanje ravnoteže između gospodarskog uspjeha, zaštite okoliša i društvene odgovornosti desetljećima je temelj naše korporativne kulture. Inzistiranje na održivosti ujedno je dugoročno i poduzetničko te pokriva naše cjelokupno djelovanje duž lanca vrijednosti. Uložili smo brojne godine usmjerujući se na održivi razvoj i tako stekli izvrstan ugled kao kompanija koja na tom planu ima globalno vodeći položaj. Namjeravamo i ostati predvodnici u održivosti. Zbog toga smo zajedno sa svim poslovnim jedinicama i vanjskim stručnim suradnicima razvili dugoročnu strategiju o održivosti za 2030. S našom revidiranom strategijom gradimo na onome u čemu smo snažni i što nas je učinilo snažnima u prošlosti. U isto vrijeme, mi smo u cilju rješavanja jednog od središnjih izazova s kojim ćemo se sresti u budućnosti: kako razdvojiti rast od povećanja potrošnje resursa. U središtu ove strategije je jednostavna, ali zahtjevna ambicija: kako postići više koristeći manje i utrostručiti učinkovitost do 2030. To od svih nas zahtijeva osmišljavanje novih rješenja i suprotstavljanje načinu na koji vodimo naše poslovanje.

Naša strategija održivosti strategija 2030: Postići više koristeći manje

Trenutačno na našem planetu živi sedam milijardi ljudi. Predviđa se da bi se do 2050. ta brojka mogla povećati na oko devet milijardi. Pristojan život budućih generacija u okviru ograničenih resursa našeg planeta zahtijevat će veliki zaokret u razmišljanju.


Pogled na našu strategiju održivosti  2030.

Za nas održivost znači da ljudi mogu živjeti pristojno i u okviru ograničenih resursa planeta (prema definiciji WBCSD-ove vizije za 2050.). No globalni ljudski otisak već je veći od onoga što resursi planeta mogu podnijeti. Svjetsko stanovništvo nastavlja ubrzani rast. Sve veće bogatstvo također mijenja obrasce potrošnje. Sukladno tome, u narednim desetljećima drastično će se povećavati pritisak na prirodne resurse. Dok su ta kretanja izazovi budućnosti, ona nude i neizmjeran potencijal: inovacije i postizanje više koristeći manje postat će ključno za održivost, a da se pritom ne umanjuje kvaliteta života. Kompanije moraju pronaći način za rast i unapređenje kvalitete života bez dodatnog iskorištavanja resursa i proizvodnje novih emisija.

Potrebni su nam proizvodi koji ljudima omogućuju pristojan život, a za čiju se izradu upotrebljava sve manje i manje materijala. Ta je zamisao u srži Henkelove Strategije održivosti 2030.: Postići više s manje. Ona ima za cilj proizvesti više vrijednosti za naše kupce, potrošače, zajednice i kompaniju i istovremeno smanjiti utjecaj na okoliš. Za poštovanje te strategije bit će presudno inovativno i napredno razmišljanje.

Vanjske procjene

Instituti za istraživanje i analitičari održivosti redovito procjenjuju kako tvrtke uravnotežuju gospodarske, ekološke i socijalne faktore. Henkel se slaže s vanjskim procjenama održivosti, što rezultira većom tržišnom transparentnošću. Međusektorske održivost i etički indeksi također igraju sve važniju ulogu u međunarodnim tržištima kapitala. Henkelova vodeća uloga u razvoju održivosti i društvenoj odgovornosti potvrđena je i od strane raznih međunarodnih organizacija i analitičara održivosti.


Za više detalja, kliknite ovdje.